برش لیزر واشر برنجی

همانطور که می دانید، قطعات برنجی به دلیل خاصیت هایی که دارند همواره جزء قطعات پرکاربرد در صنعت هستند. واشر های برنجی نیز در صنعت بسیار پر کاربرد هستند. از جمله خواصی که باعث محبوبیت برنج می شود مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدن است. این قطعات به خوبی در صنایع غذایی و محیط های اسیدی و خاص قابل استفاده هستند. یکی از اصلی ترین روش های ساخت این قطعات، برش لیزر واشر برنجی است.

برش لیزر واشر برنجی

واشر های برنجی با روش های مختلفی تولید می شوند. قطعا بهترین روش برای تولید انبوه این قطعات در تیراژ های میلیونی، روش پانچ بوسیله سمبه ماتریس اختصاصی سازی شده است. با این حال، برای استفاده در موارد خاص که نمونه های استاندارد و تولیدی آن در بازار موجود نیست، قطعا ساخت قالب سمبه ماتریس و سفارش گذاری در کارخانه های تولیدی به صرفه نیست.

به همین دلیل روش دیگری را باید جست.

اگر بخواهیم بهترین روش برای تولید محدود واشر را بررسی کنیم، قطعا برش لیزر واشر ، مقرون به صرفه ترین و دقیق ترین و سریع ترین روش است.

برش لیزر واشر برنجی نیز به همین ترتیب می تواند به روش برش لیزر در ابعاد دلخواه و در ضخامت های گوناگون به تعداد مورد نیاز شما انجام شود.

برش لیزر واشر برنجی در پارسه لیزر

مرکز برش لیزر و خم پارسه، در زمینه های مختلف، خدمات برش لیزر و خم ارائه می دهد.

یکی از اصلی ترین مزایای این مرکز، دستگاه های قدرتمند برش لیزر است. این دستگاه ها توان برش ورق ها با ضخامت های بالا را میسر می سازند.

این مرکز با بهره گیری از دستگاه های قدرتمند اروپایی، قابلیت برش لیزر ورق برنجی تا 6 میلیمتر را دارا می باشد.

بر همین اساس شما می توانید به راحتی برای انواع مصارف برش لیزر برنج و ساخت انواع واشرهای برنجی با ما تماس بگیرید و با کیفیت ترین قطعات را از ما بخواهید.

برای اطلاع از ضخامت های قابل برش در پارسه لیزر به اینجا مراجعه نماییید.

تصاویر زیر، بخشی از نمونه های واشرهای برنجی ساخته شده در مرکز برش لیزر و خم پارسه است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *