ویدئوی برش لیزر برنج (برش لیزر ورق 1 میلیمتر برنج پارسه لیزر)

برش لیزر برنج همانطور که می دانید با چالش هایی روبرو است. دلیل اصلی چالش برش لیزر برنج، بخاطر انعکاس اشعه لیزر است. فلزات رفلکتیو همواره برای دستگاه برش لیزر Co2 مشکلاتی ایجاد می کنند. به همین دلیل ضخامت برش این ورق ها نسبت به فلزات آهن یا استیل کمتر است.
برش لیزر برنج و مس و سایر آلیاژهای مس مانند برنز فرآیندی دشوار برای دستگاه های برش لیزر استاندارد CO2 است که به علت هدایت حرارتی و ویژگی های بازتاب دهنده این مواد است که می تواند به شدت به لیزرهای CO2 آسیب برساند.

البته فن آوری لیزر فیبر نوری، قادر به برش برنج، مس و برنز تا ضخامت 10 میلی متر بدون مشکل است. این مواد استفاده زیادی از اجزای مهندسی، ساخت مدل و کاربردهای هنری دارند.
در مرکز برش لیزر پارسه، برش لیزر انواع ورق های برنج، برنز، مس و غیره به کیفیت و دقت های عالی انجام می گیرد. ضخامت قابل برش ورق های برنجی و برنزی برابر 3 میلیمتر است.
 دستگاه بیسترونیک ما به راحتی می تواند ورق های برنزی را با کیفیت خوبی برش دهد. از جمله کاربرد های قطعات برنزی، به عنوان تزئینات یا ماکت سازی، به عنوان قطعات صنعتی در صنایع اسیدی یا محل هایی که نیاز به جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی است، می باشد. در همه این موارد، پارسه لیزر بهترین خدمات را به شما ارائه می کند.

فیلم برش لیزر ورق برنج

مشاهده برش لیزر ورق برنجی بسیار جذاب  و جالب است. مشاهده حرکت اشعه لیزر بر روی فلز طلایی رنگ، بیشتر از نمای صنعتی، نمایی زیبا اسجاد می کند. تصویر زیر با هم ویدئویی از برش لیزر ورق برنجی را مشاهده می کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *