برش لیزر استیل۱۵میلیمتری

ارائه خدمات برش لیزر استیل ۱۵ میلیمتری ، با تمام کاربردهایی که در صنعت دارد، کمیاب است. دلیل آن هم دشوار بودن برش لیزر استیل ضخامت بالا است. به همین دلیل این قطعات بوسیله روش واتر جت یا ماشینکاری ساخته می شوند. در اولی دقت بسیار پایین است و در دومی هزینه و زمان بسیار زیادی صرف می شود.

برای برش لیزر استیل، همانطور که می دانید ابتدا اشعه لیزر را آماده میکنند. برای این کار مواد مولد لیزر به وسیله ی جریان الکتریکی یا تابش لامپ تهیه میشود و پرتو ایجاد شده با استفاده از تکه های آینه به کار رفته در دستگاه منعکس می شود تا انرژی لازم جهت انجام برش را به دست آورد. سپس توسط لنز که در سر دستگاه قرار دارد به نقطه مربوطه تابیده میشود. این لنز توانایی آنرا دارد که اشعه را تا حد زیادی متمرکز کند.

مزایای برش لیزر استیل

برش لیزر استیل مزایایی دارد که به آنها اشاره خواهیم نمود. با استفاده از برش استیل دیگر شاهد لبه دار شدن قسمت های برش داده شده نخواهیم بود و این مهم ترین مزیت استفاده از برش استیل در برابر برش های مکانیکی گذشته است. همچنین برش لیزر استیل بخصوص برای ضخامت های بالا نسبت به برش های هواگاز یا واتر جت بسیار دقیق تر و تمیزتر است. مزیت دیگر برش لیزر استیل، هزینه و زمان آن نسبت به روش های ماشینکاری است.

مرکز خدمات برش لیزر پارسه، با در اختیار داشتن دستگاههای بسیار قدرتمند و کمیاب در صنعت ایران، خدمات برش لیزر استیل تا ضخامتهای باورنکردنی ۱۵ میلیمتر را عرضه می کند. از این پس به راحتی ساخت و تولید قطعات ضخامت بالا از جنس استیل یا آهن را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن وبا هزینه های بسیار مقرون به صرفه نسبت به ماشین کاری سنتی، قطعات شما را تولید کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *