برش لیزری استیل

به طور سنتی، برای برش استیل از ابزار دستی یا مکانیکی مانند یک اره یا هواگاز استفاده می شده است. اما بسیاری از شرکت ها تکنولوژی جدیدتری برای برش استیل دارند. برش لیزری استیل فرآیندی کارآمد با هزینه های بسیار رقابتی است که برش استیل را برای شرکت هایی که در تولید از ورق های استیل استفاده می کنند، ارائه می دهد. برش لیزری استیل از طریق عبور پرتو لیزر دقیق از ورق استیل انجام می شود و تقریبا هر طرح پیچیده و حرفه ای را برش می زند.

کاربرد های برش لیزر استل

برش لیزری استیل دارای انواع کاربردهای متعدد در صنعت است. با استفاده از این نوع برش، می توان ابزارهای پزشکی و جراحی سفارشی، چاقو، لوله ها و ورق های مختلف کاربردی در ساخت مجموعه های مختلف را ایجاد کرد. سهولت برش لیزری و سرعت عمل آن می تواند خروجی بیشتری در زمان کمتر برای شما ایجاد کند که می تواند به سود بیشتر منجر شود. دقت، کیفیت و هزینه برش لیزر نیز با اطمینان از بسیاری از روش های ساخت بهتر و مقرون به صرفه تر است.

مزایای برش لیزری استیل

دستگاه برش لیزری فولاد مزایای مختلفی برای کسب و کار ارائه می دهد. از آنجا که برش لیزری هرگز به طور مستقیم استیل را لمس نمی کند، ممکن است حتی در کمترین ابعاد به بالاترین دقت برسد. این می تواند روشی عالی برای انجام برش برای حذف مواد اضافی از قطعات فولادی باشد. ماشین آلات برش لیزری دقیق، قطعات را تقریبا به هر شکل برای انطباق با نیاز صنعتی خاص برش می دهند. فولاد دارای انواع مختلفی از جمله کربن و فولاد ضد زنگ است. ماشین های برش لیزری، ایده آل برای کار با فولاد در انواع مختلف و ضخامت های متفاوت هستند.

یکی دیگر از مزایای انتخاب برش لیزر برای استیل، حذف فینیش کاری پس از ساخت برای تکمیل قطعات است. از آنجا که این تجهیزات گرمای لیزر را شامل می شود، در واقع می تواند لبه های بیرونی مواد را در طول فرایند برش سخت تر کند. این سخت شدن یک لبه بسیار مقاوم و صاف بدون نیاز به فرآیند های اضافه بعد از استفاده از برش لیزر ایجاد می کند.

در روش برش لیزر، استیل با ضخامت های مختلف قابل برش است. در مرکز برش لیزر پارسه ضخامت برش لیزر برای استیل تا حداکثر 20 میلیمتر است.

همچنین دو روش اصلی برش لیزر استیل برش با گاز CO2 و یا گاز نیتروژن است. در برش لیزر با گاز CO2 لبه های ورق سیاه می شوند. در حالی که در برش لیزر با گاز نیتروژن لبه ها بسیار تمیز و با رنگ استیل برش می خورند. به همین دلیل به خصوص برای برش استیل با ضخامت های بیشتر از 2 میل بهتر است از گاز نیتروژن استفاده شود. در این صورت قطعه نهایی لبه هایی با کیفیت تر و با دقت بالاتر خواهد داشت.

مرکز برش لیزر پارسه

مرکز برش لیزر پارسه افتخار ارائه انواع خدمات برش لیزر از جمله برش لیزر استیل در ضخامت های مختلف را دارد. کارکنان ما از متخصصان منحصر به فرد هستند که برای کمک به مشتریان در هر بخش از فرایند سفارش برش لیزر می توانند به شما کمک کنند.

همین امروز با پارسه لیزر تماس بگیرید تا از به روزترین و سریعترین خدمات برش لیزری بهره مند شوید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *